Kryzysowi Aktorzy

Czy wiedziałeś, że osoby z amputowanymi kończynami są kryzysowymi aktorami?

Kryzysowi Aktorzy: Crisisactors.org

Bostoński Maraton, petarda i kryzysowi aktorzy w akcji

Gdzie jest krew? Dowody wskazujące, że strzelanina w Paryżu to wałek

Paryż 13.11.2015 – Le Carillon – atak czy ćwiczenia?

Rabin islamista

Aktorka kryzysowa

—————

 Million Mask March London 2015

Reklamy
Komentarze
  1. bladymamut pisze:

    hoax boston marathon ?

    This Is How Everyone Survived The Boston Marathon Bombing

  2. Allan pisze:

    Dobre…dobrze ze ktos z PL o tym pisze. Jest swietne nowy klip na YT, ktory demaskuje aktora kryzysowego, to jest mock z takich aktorow, Hank Harison sie facet nazyw a wtym klipie, obejrzyj…

    Co do mormonow, to jest takie sama „religia” zombie jak tzw swiadkowie Jehowy, MK i bodzce podprogowe, np ta watching tower u SJ to cholerne iluminackie g.
    Dobrze pisze o nich Icke, ze to jakby jedna organizacja, mormoni i swiadkowie.
    Debile nieszczesliwi, wyprane mozgi, a na szczycie satanizm, pedofilia…you name it !

    Zastanawia tylko, czemu tak dobry blog jak twoj ma tak niewiele komentarzy i lajkow ?

    Pozdro z emigracji !

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s