Technika Laury Moore

Tłumaczenie: BladyMamut

TAK! Powiększenie penisa jest możliwe!

Jak drastycznie i na trwałe powiększyć penisa z użyciem prostych ćwiczeń i diety

„Każdy mężczyzna jest bardziej obdarzony niż myśli”
Laura Moore

 

Suplementy

Prawie każdy środek na powiększenie penisa bez recepty zawierają podobne kombinacje tych samych składników. Ich głównym celem jest zwiększenie dopływy krwi do tego organu i powiększenie przez to jego tkanek, co powoduje tylko chwilowe rezultaty. Jeśli będziemy stosować te środki codziennie przez dłuższy okres, powiększenie tkanek penisa jest możliwe, ale nieznacznie. Poniżej główne składniki używane w tych tabletkach:
L-Arginina: Naturalnie występujący aminokwas niezbędny do tworzenia tlenku azotu. Tlenek azotu rozszerza naczynia krwionośne, poprzez co wzrasta dopływ krwi do penisa.
Glikonian cynku: Minerał niezbędny do utrzymywania w zdrowiu męskiego system reprodukcyjnego (szczególnie prostaty).
Miłorząb japoński: To ziele wzmacnia (poprawia) cyrkulację krwi i zwiększa dostawę tlenu do organizmu (szczególnie do serca i mózgu). Poprawa cyrkulacji krwi wpływa również na penisa.
Żeń Szeń: To ziele ma właściwości dostosowujące, przez co poprawia nastrój i zwiększa ilość energii.
Owoc głogu: To ziele poprawia funkcje serca i system krążenia. Rozszerza naczynia krwionośne… i jak się domyślasz, wpływa to na powiększenie tkanek penisa.
Semen Cuscuta: To nasiono poprawia jakość spermy, zwiększa płodność (męską i żeńską) I w chińśkiej medeycynie jest znane jako afrodyzjak. Używa się też go w leczeniu impotencji, przedwczesnej ejakulacji i częstego oddawania moczu.
Catuaba (afrodyzjak wytwarzany z kory drzew): Catuaba zawiera dużo minerałów, w tym magnez, potas i wapń. Uważa się go za skuteczny w leczeniu impotencji funkcjonalnej męskich genitaliów.
Muira Pauma: To ziele powiększa libido i funkcje seksualne jak wykazały badania kliniczne.
Herba Epimedii: Badania wykazały, że to ziele zwiększa gęstość spermy i jej wydzielanie.

 

Urządzenia do powiększania penisa

 

Urządzenia do powiększania penisa wg badań mogą pomóc. Działają one na tej samej zasadzie co np. u plemion w Południowej Ameryce które rozciągały sobie usta, małżowinę uszną, i szyje. Ludzie Sadhus potrafili przedłużyć swoje penisy do długości 22 cali, jednak czy poprawiało to ich stosunki? Wątpię.
Według: PenisWebClinic (http://www.help-my-penis.com/ i innych stron. Google: ćwiczenia kegla dla mężczyzn.

Szybki test: przy następnej erekcji spróbuj ścisnąć swój mięsień łonowo-guziczny oraz podnieść i obniżyć swojego penisa. Jeśli nie dasz rady, wykonaj ćwiczenia kegla. Pomogą ci one wyćwiczyć mięsień łonowo –guziczny co poprawi twoje życie seksualne i wydłuży orgazm. Po pewnym czasie możesz ćwiczyć np. z małą szmatką lub ręcznikiem przy podnoszeniu i opuszczaniu; a po jakimś czasie np. namoczyć go w wodzie. To pomoże ci wzmocnić mięsień łonowo –guziczny.

 

Technika Moore

 

Wreszcie dotarliśmy do mojej techniki która zrewolucjonizuje myślenie mężczyzn na temat poprawy ich penisów. Jak wspomniałam na początku, wypróbowałam to na swoim partnerze. Po 3 latach jego penis jest 1 cal dłuższy i szerszy. Jednak swego odkrycia dokonałam przypadkowo. Ale wcześniej trochę o sobie, abyście zrozumieli moją wiedzę i znajomość męskich genitaliów.
Mój eks-mąż którego wcześniej wspominałam, nie był dla mnie najmilszym z facetów. Kiedy odmawiałam uczestniczenia w jego sadystycznych eksperymentach seksualnych, przestawał okazywać mi jakiekolwiek uczucia i ignorował. Czasami nie rozmawiał ze mną całe dnie. Próbowałam różnych rzeczy żeby go przekonać, w tym fellatio. W tym czasie starał się on nie mieć orgazmu, a ja próbowałam różnych rzeczy aby stało się inaczej. Na początku zajmowało mi to godziny, potem z czasem krócej, aż do minut. Te liczne próby trwały przez 10 lat mojego małżeństwa, więc uważam się za eksperta od męskich stref erogennych.
Nie miałam pojęcia o tym jak wiele wiem dopóki się nie rozwiodłam i nie miałam stosunku z nowym kochankiem, który ostrzegł mnie: „Jeśli chodzi o fellatio, powoli osiągam orgazm.” Jednak pobudzenie go zajęło mi około minuty i zaczęłam się zastanawiać: Jak to zrobiłam? Ta historia nie miała na celu przechwalania się, ale uświadomienia ci jaką wiedzę posiadam.

Technika Moore Solo

Na początku rozgrzej swojego penisa ciepłą wodą pod prysznicem lub ciepłą szmatką. Później nałóż balsam lub nawilżacz i połóż się na plecach, zegnij kolana a stopy ułóż płasko na łóżku. Ze złączonymi kciukami i wnętrzami dłoni skierowanymi w stronę ciała otocz podstawę penisa i spód moszny. Twoje środkowe palce powinny dotykać perineum (krocza), delikatnie uciśnij swego penisa. Teraz przyciśnij palce do pachy i rusz nimi w stronę otwarcia twojej kości miedniczej. Wszystkie ruchy powinny być delikatne. Po ściśnięciu na tyle na ile dasz radę, owiń penis palcami i masuj go przez 1 minutę. Zrób przerwę. Teraz powróć do pozycji kiedy twoje palce są blisko twojej kości miedniczej i zbliż do siebie ręce (ta część nazywa się „ukryty trzon”). Wykonuj ruchy masujące.
To prosta metoda i wszystko co musisz wiedzieć, dodając do tego ćwiczenia mięśnia kegla.

 

Technika Moore z partnerem

 

Mam nadzieję, że masz partnerkę do przećwiczenia razem poniższych wskazówek. Te ćwiczenia pomogą ci powiększyć swojego penisa i swoje wrażenia. Instruktaż dla twojego partnera:
(sugestie co do rozgrzewki) „Dziękuję ci kochanie ze to że chcesz sprawić mi przyjemność. Na początku zacznij mnie lizać i oddychaj abym poczuł twoje ciepło, potem kontynuuj fellatio poruszając twoimi ustami i językiem po moim penisie, a kiedy weźmiesz go całego do ust dotykaj moich jąder i pieść je rękoma i językiem, potem ułóż wnętrze dłoni pod moimi jądrami i kroczem i lekko uciśnij, a potem owiń swój kciuk i palec wskazujący wokół podstawy penisa. Delikatnie uciskaj palcami kość łonową, od tego miejsca mam dodatkowe 2 cale mojego penisa które możesz wykorzystać.”
Kiedy osiągniesz tym sposobem kilka orgazmów dodawaj do twoich stosunków elementy ćwiczeń kegla… to pomoże ci w powiększeniu penisa.

 

SUPER JEDZENIE!

 

Odpowiednie i porządne odżywianie jest niezbędne do pobudzenia gruczołów endokrynowych do wydzielania więcej hormonów których potrzebujesz aby mieć dużo energii, silne libido, i aby czuć się pewnie. Przepływ krwi w penisie jest kluczowy w utrzymywaniu go w zdrowiu i jego powiększeniu.

Poniżej 5 owoców i warzyw które najefektywniej wzmagają krążenie krwi:

Nasiona dyni
Nasiona dyni są dobrym źródłem witaminy E która jak wykazały badania rozrzedza krew i przez to redukuje ryzyko tworzenia skrzepów.

Pomarańcze
Wysoki poziom wit. C i bioflawonoidów w pomarańczach wspomaga przepływ krwi w organizmie przez wzmocnienie ścian naczyń włosowatych.

Orzechy
Orzechy zawierają niacynę czyli witaminę B3, która poprawia krążenie krwi.

Arbuz
Arbuzy są bogate w likopen który pomaga zapobiegać nagromadzeniu płytek miażdżycowych (utrudniających przepływ krwi w arteriach) i w ten sposób poprawia przepływ krwi.

Czosnek
Czosnek działa korzystnie na ciśnienie krwi, zapobiega gromadzeniu się płytek miażdżycowych, a w niektórych wypadkach je redukuje.

Twój styl życia będzie ważnym czynnikiem jeśli chodzi o powiększenie twojego penisa i zadowolenie z twojego pożycia seksualnego.

Na koniec kilka rad:
• Nie pal
• Monitoruj swój cholesterol
• Jedz 5 świeżych owoców i warzyw dziennie
• Ćwicz codziennie
• Pij przynajmniej jeden litr wody dziennie
• Zmniejsz stres
• 6-8 godzin spokojnego snu na dobę
• Jedz białka (protein) wysokiej jakości

Moja ulubiona mądrość:
„Orgazm dziennie oddala perspektywę doktora.(Orgazm a day, keep your doctor away)”

Powodzenia w staniu się większymi i lepszymi mężczyznami.
Pokój, miłość i światło,
Laura

 

_______________________________________________________

 

 

Dlaczego warto ćwiczyć mięśnie Kegla?

 

Mięśnie Kegla, których prawidłowa, anatomiczna nazwa to mięśnie dna miednicy i krocza, to jedna z najważniejszych grup mięśniowych w organizmie człowieka. Wraz z przeponą, mięśniami brzucha i mięśniami dolnej części grzbietu wpływają na prawidłowe ciśnienie w jamie brzusznej, a co za tym idzie dobre ustawienie narządów wewnątrz miednicy.
Do ich licznych funkcji należy przede wszystkim podtrzymywanie narządów rodnych kobiety, pęcherza moczowego oraz jelit. Pełnią więc rolę w sprawnym funkcjonowaniu układu moczowego i pokarmowego, a także odpowiadają za doznania seksualne. Kiedy ulegają osłabieniu, jakość naszego życia, w każdym jego wymiarze, zdecydowanie pogarsza się.
Istnieją różne czynniki, które wywierają negatywny wpływ na stan mięśni dna miednicy. Należą do nich wszelkie stany przeciążeniowe związane np. z licznymi, gwałtownymi porodami czy częstymi operacjami ginekologicznymi, otyłość, wiek około menopauzalny. Osłabienie tych mięśni powodują również: ciężka praca fizyczna czy niektóre sporty, noszenie ciężarów, choroby przebiegające z intensywnym, przewlekłym kaszlem.
Jeżeli dojdzie do uszkodzenia i upośledzenia pracy mięśni dna miednicy, wówczas istnieje duże ryzyko powikłań zdrowotnych. Należą do nich przede wszystkim wysiłkowe nietrzymanie moczu i stolca oraz obniżanie i wpadanie narządów rodnych i moczowych kobiety (wypadanie pochwy, macicy, obniżanie pęcherza moczowego).
Skuteczną formą zapobiegania tym patologiom są odpowiednie ćwiczenia. Mięśnie dna miednicy należą do mięśni poprzecznie prążkowanych, których skurcz zależny jest od naszej woli. W związku z tym można w pełni świadomie, w sposób kontrolowany je wzmacniać.
Ćwiczenia wzmacniające powinny być wykonywane profilaktycznie przede wszystkim u kobiet:
• z nadwagą i otyłych,
• planujących macierzyństwo,
• w okresie poporodowym,
• w okresie po operacjach ginekologicznych,
• w okresie okołomenopauzalnym,
• w wieku starszym.

Odrębną grupę stanowią kobiety w ciąży, które powinny przede wszystkim nauczyć się świadomie rozluźniać mięśnie krocza, co będzie bardzo pomocne podczas porodu, w fazie parcia. Ćwiczenia profilaktyczne polegają na zaciskaniu mięśni wokół pochwy, cewki moczowej i odbytu. Może to przypominać uczucie wstrzymywania moczu.
Należy pamiętać, że nie wolno pod żadnym pozorem wzmacniać mięśni krocza poprzez zatrzymywania strumienia moczu podczas wizyty w toalecie. Może to doprowadzić do rozregulowania czynności mięśnia zwieracza cewki moczowej i do zalegania moczu w pęcherzu, a stąd prosta droga do zakażeń układu moczowego i dalszych, nieprzyjemnych powikłań zdrowotnych.
W ćwiczeniach mięśni dna miednicy i krocza przydatny jest trening Pilates, który uaktywnia tzw. mięśnie centrum (core muscles). Należą do nich między innymi głębokie mięśnie brzucha oraz tzw. mięśnie Kegla. Regularne ćwiczenia Pilates pomogą więc wzmocnić te grupy mięśniowe, i przyniosą wiele innych korzyści, jak np. poprawa sylwetki i jej wysmuklenie.

Źródło: fitness.wp.pl

 

Ćwiczmy mięśnie Kegla

W krajach Dalekiego Wschodu – zanim jeszcze zaczęto mówić o mięśniach Kegla – matki uczyły swoje dorastające córki, jak odpowiednio napinać i rozluźniać mięśnie dna miednicy. Elastyczny, mocny i dobrze wyćwiczony mięsień łonowo-guziczny ułatwia bowiem poród, zapobiega nietrzymaniu moczu, pomaga szybko wrócić do formy po urodzeniu dziecka oraz świetnie wpływa na satysfakcję seksualną obojga partnerów. Ćwiczenia mięśni Kegla zaleca się zwłaszcza kobietom ciężarnym, ale nie tylko…

Dlaczego warto ćwiczyć?

Dzięki ćwiczeniom wzmacniasz napięcie mięśni krocza otaczających ujście cewki moczowej, pochwy i odbytu,
Wyćwiczone mięśnie Kegla są napięte, dzięki czemu poprawiają jakoś doznań seksualnych obojgu partnerom.
Mocne mięśnie pomagają dźwigać macicę, kiedy jesteś w ciąży,
Wyćwiczone mięśnie są elastyczne, dlatego lepiej pracują, kiedy Twoje maleństwo przeciska się przez kanał rodny a to daje Ci dużą szansę na uniknięcie nacięcia lub pęknięcia krocza. Poza tym sam poród jest łatwiejszy,
Wykonywanie tych ćwiczeń ma korzystny wpływ na przywrócenie właściwej anatomii wejścia do pochwy po porodzie.
Ćwiczenie tych mięśni daje dużą szansę, że w przyszłości unikniesz kłopotów związanych z nietrzymaniem moczu czy obniżeniem się macicy,
Łatwiejsze stają się też wypróżnienia.

Co to są mięśnie Kegla?

Mięśnie Kegla to w medycznym słowniku mięśnie dna macicy i odbytu. Podtrzymują narządy jamy brzusznej od dołu, ponieważ wraz z przeponą, mięśniami brzucha i mięśniami dolnymi części grzbietu wpływają na prawidłowe ciśnienie w jamie brzusznej, a tym samym odpowiadają za prawidłowe ustawienie narządów wewnątrz miednicy. Ich głównym zadaniem jest podtrzymywanie macicy i kontrolowanie pęcherza. Od ich elastyczności zależy umiejętność powstrzymywania moczu, a zarazem stopień doznań erotycznych kobiety i mężczyzny – im większa sprężystość i zacisk mięśni, tym większe odczucie ruchów frykcyjnych. Ciąża i poród powodują rozluźnienie i zwiotczenie mięśni, stąd medyczne uzasadnienie na konieczność ćwiczenia mięśni Kegla szczególnie podczas ciąży i po urodzeniu dziecka.

Ćwiczenia Kegla

Ćwiczenie mięśnie Kegla nie wiąże się z żadnym wysiłkiem fizycznym. Po prostu podczas relaksowania się należy pobudzać pracę mięśni macicy poprzez spinanie, zaciskanie mięśni pochwy i odbytu na kilka sekund i rozkurczaniu ich. To proste ćwiczenie należy wykonywać w seriach w krótkich odstępach czasu, zaczynając od 5 powtórzeń, dochodząc do 25 w miarę wzmacniania się mięśni. Ćwiczenia Kegla dedykowane są przede wszystkim kobietom i młodym dziewczętom. Dobrze wyćwiczony mięsień dna macicy i krocza to przyjemniejszy seks, łatwiejszy i szybszy poród, szybszy powrót do formy po porodzie, a także doskonała profilaktyka nietrzymania moczu, wypadania macicy i pęcherza.

Kiedy ćwiczyć mięśnie Kegla?

Ćwiczenia Kegla są rekomendowane młodym dziewczętom i kobietom, chociaż wiek nie ma tu większego znaczenia. Ważne, żeby uświadomić sobie korzyści z tej czynności możliwie najwcześniej i tym samym jak najwcześniej podjąć tę aktywność. Tym bardziej, że efekty nie pokazują się z dnia na dzień, najlepiej rozpocząć ćwiczenie mięśni Kegla zaraz z rozpoczęciem współżycia seksualnego. Następnym momentem przełomowym jest ciąża. Ćwiczenia Kegla należy kontynuować po porodzie, nawet już 24 godziny po. Zalecane jest regularne ćwiczenie ich co najmniej przez okres 2-3 miesięcy po porodzie.

Nie tylko dla kobiet…

Ćwiczenia Kegla z powodzeniem mogą stosować także mężczyźni. Szczególnie zaleca się je na kłopoty z pęcherzem moczowym, pomagają też one kontrolować wytrysk. Dzięki temu mężczyźni, którzy świetnie opanują zestaw ćwiczeń Kegla mogą osiągać nawet wielokrotny orgazm.

Przeciwwskazania

Przed rozpoczęciem ćwiczeń w ciąży koniecznie należy skonsultować się ze swoim lekarzem, ponieważ gdy ciąża jest zagrożona nie należy wykonywać tych ćwiczeń.

Źródło: mamagaja.pl

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s